שמעון סמוטריצקי - M.A.Magazine - אודות מגזין אומנויות הלחימה / שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב.

הישראלי נוצח בגיליוטינה עי מייק מאלוט. א א א א ( שנה גודל ). באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator.

Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. M.A.Magazine - או×
M.A.Magazine - או×"ות מ×'זין אומנויות ×"לחימ×" from www.mamagazine.co.il
א א א א ( שנה גודל ). הישראלי נוצח בגיליוטינה עי מייק מאלוט. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator.

Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator.

Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . א א א א ( שנה גודל ). שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. הישראלי נוצח בגיליוטינה עי מייק מאלוט.

א א א א ( שנה גודל ). באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . הישראלי נוצח בגיליוטינה עי מייק מאלוט. שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator.

הישראלי נוצח בגיליוטינה עי מייק מאלוט. M.A.Magazine - או×
M.A.Magazine - או×"ות מ×'זין אומנויות ×"לחימ×" from www.mamagazine.co.il
א א א א ( שנה גודל ). שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . הישראלי נוצח בגיליוטינה עי מייק מאלוט. Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator.

א א א א ( שנה גודל ).

שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. א א א א ( שנה גודל ). הישראלי נוצח בגיליוטינה עי מייק מאלוט. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, .

א א א א ( שנה גודל ). באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. הישראלי נוצח בגיליוטינה עי מייק מאלוט. שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב.

שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. M.A.Magazine - או×
M.A.Magazine - או×"ות מ×'זין אומנויות ×"לחימ×" from www.mamagazine.co.il
Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. הישראלי נוצח בגיליוטינה עי מייק מאלוט. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. א א א א ( שנה גודל ).

Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator.

באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . הישראלי נוצח בגיליוטינה עי מייק מאלוט. Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator. א א א א ( שנה גודל ). שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב.

שמעון סמוטריצקי - M.A.Magazine - או×"ות מ×'זין אומנויות ×"לחימ×" / שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב.. הישראלי נוצח בגיליוטינה עי מייק מאלוט. באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, . א א א א ( שנה גודל ). שמעון סמוטריצקי באירוע המרכזי של תוכנית המועמדים של דיינה ווייט, הקנדי מייק מאלוט ניצח את הלוחם הישראלי (21) בחניקה, 39 שניות מפתיחת הקרב. Smotritsky in action for mixed martial arts promotion company bellator.